Tuesday, January 27, 2009

Een open brief aan imam Khalid Yasin

Een open brief aan imam Khalid Yasin
Ik heb zojuist geluisterd naar uw Europese interview met de Nederlandse TV online als sommige mensen zouden hebben verkeerd uw toespraak vanwege taalbarrières te wijten aan een verkeerde vertaling.

Ik zou willen dat je kon luisteren naar jezelf uit mijn uitkijkplaats. Het probleem met retorische welsprekendheid is dat het alleen gaat zo diep. Zuurstof in en uit zichzelf nooit slaat de eenzame generatie. Once upon a time, het Koninkrijk is niet van vlees en drank, maar gerechtigheid vrede en vreugde in de Heilige Geest.

Ik denk dat de reden waarom mannen als Malcolm X en dr. Martin Luther King, Jr zijn niet langer bij ons is, omdat ze simpelweg niet in staat zou zijn om de kneepjes van afvalligheid die waait over onze huidige politieke wereld systeem.

Zeker een groep van intellectuelen bestaan die nog moeten worden berecht in het vuur. Wie van ons is verstandig genoeg om te erkennen dat God en God ons geschapen om ons van onszelf?

Daarom wil ik u confronteren met deze belangrijke en gevaarlijke vraag. Ben ik de enige persoon op aarde dat bereid is naar Las Vegas, dat Barack Obama is niet in het beste belang van de Amerikaanse mensen thuis of in het buitenland of geheel willens en bereid en in staat om ons te beschermen tegen buitenlandse en binnenlandse vijanden?

Inhuldiging Dag was een katastrofisch evenement. Deze 20e dag van januari om 12.00 uur EST zal de geschiedenis, want meer zwarte mannen liet zien in de historische cijfers, omdat ze werden bedrogen door de kleur van een man van de huid in plaats van kritische de inhoud van zijn _________ (dat klopt je nam de woorden recht uit mijn mond!)

Ik zou zelfs durven zeggen dat een hele natie kwam onmiddellijk in de ban van de Geest van Santeria! In een ander volkstaal, de apostel Paulus gezet zoals deze in het Boek van de Galaten: "Hoe heb je zo gemakkelijk betoverd?".

Vertrouw nooit een president die berust uitsluitend op een teleprompter. Ik moest eraan te herinneren mijn moeder die werd geboren in 1927 dat de speech was niet extempore.

Er is een duidelijke taal van de geest rijk dat weinig leiders hebben bereikt en geleerd om te spreken heen. Dit is een geheime code, het Woord van Leven. Het is afkomstig uit een vrucht met boom genaamd teken dat geen geschenk. Je zal nooit het verwerven van een bibliotheek of door het bestuderen van het leven van anderen. Integendeel, je moet geïmpregneerd met dit zaad en leveren deze in veel pijn en lijden. Dan moeten we getuige van de geboorte van de baby. Aan te raken en te hanteren is het Soteria licht tot het uiterste.

Kortom, uw doel en het doel in Nederland is dat u een man bent van focus en ritme, en ik ben bedroefd dat je hebt gemist het ritme van onze voorouderlijke aartsvaders.
___________________________________________________________________

De heer Howard is de oprichter van Operatie "Koning van de Islam", die streeft naar een verbod op de Koran en alle moskeeën in Noord-Amerika, Europa en Canada.

Met $ 55.600, Albert Howard is de eerste African American op een New Hampshire Primary verhalen.

ABC World News bevestigt onze website profetie stilgelegd de Hillary Rodham Clinton presidentiële campagne.

No comments: